Z tego powodu w pojazdach ciężarowych od wielu lat powszechnie stosuje się systemy podwójnego załadunku. Produkty delikatne lub podatne na uszkodzenia, których nie można układać na sobie, przewozi się na poziomie wyższym. W ten sposób łatwo wykorzystać można dwukrotnie więcej miejsca paletowego pod plandeką.
Teraz tego typu system dostępny jest także dla lekkich pojazdów dostawczych do 3,5 t.
Rozwiązanie podwójnego załadunku dla tej klasy pojazdów prezentuje firma allsafe
Nasz system CTD-light jest bardzo lekki, po to, aby maksymalnie ograniczyć utratę ładowności. Można go szybko zainstalować i zdemontować, zależnie od danego transportu”, podkreśla Anna Zagrodzka, specjalistka z allsafe, odpowiedzialna za rozwój produktu na rynku polskim.
“Wyróżnia go też konkurencyjna cena oraz fakt dostępności dla praktycznie wszystkich modeli pojazdów”, dodaje jej współpracownik Wojciech Lech.