Tu zamieszczamy aktualne ogłoszenia o pracy w AsstrA. CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres cv@asstra.com, podając
w tytule wiadomości nazwę wybranego stanowiska.
Więcej informacji
-
AsstrA od ponad 25 lat jest niezawodnym partnerem na rynku usług logistycznych i transportowych. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące realizację międzynarodowych przewozów różnymi środkami transportu, organizację importu i eksportu, konsolidację, odprawę i ubezpieczenie ładunku. AsstrA dzisiaj to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług logistycznych. Łączna liczba pracowników – ponad 1000 osób. AsstrA jest obecna w 19 krajach Europy, WNP, Azji.
OPIS STANOWISKA
- Pozyskiwanie, obsługa i dalszy rozwój współpracy z klientami lokalnymi oraz w krajach UE
- Kompleksowe i pełne rozpoznawanie potrzeb klienta
- Opracowywanie i składanie ofert handlowych
- Wprowadzanie danych, praca w systemie CRM
- Realizacja założonych planów sprzedaży.
PROFIL IDEALNEGO KANDYDATA
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
- Komunikatywność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność pracy z klientem, zdolności negocjacyjne
- Wytrwałość w dążeniu do celu
- Komunikatywność, kreatywność i aktywność w działaniu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie (B2).
OFERUJEMY
- Umowa o pracę na czas nieokreślony
- Prywatna opieka medyczna w Centrum Medycznym LUX MED;
- Wewnętrzny awans
- Innowacyjne projekty
- Zróżnicowane szkolenie
- Osobisty plan rozwoju
- Imprezy integracyjne
- Dodatkowy urlop w Szwajcarii na koszt firmy
- Urlop w dniu urodzin.
-
Zakres obowiązków:
- Wsparcie i koordynowanie całego procesu fuzji i przejęć (zarządzanie i nadzorowanie pracy na projektach);
- Przeprowadzanie analiz sektorowych i rynkowych, analiz finansowych;
- Przeprowadzanie analiz due diligence wycena, strukturyzacja transakcji, prowadzenie procesu inwestycyjnego;
- Nadzór i monitorowanie kondycji firm, analiza rynku (współudział w kreowaniu potencjalnych transakcji w obszarach M&A);
- Współpraca z doradcami/konsultantami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach prowadzonych transakcji;
- Utrzymywanie i budowanie biznesowych relacji z klientami.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3-4 lata;
- Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu procesów fuzji i przejęć;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
- Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu;
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia zawodowe;
- Możliwość awansu w strukturach firmy;
- Prywatna opieka medyczna w Centrum Medycznym LUX MED (po okresie próbnym);
- Niezbędne narzędzia pracy.
-
Czym będziesz się zajmować?
- Pozyskiwanie Klientów niemieckojęzyczynych drogą telefoniczną oraz mailową;
- Obsługa i dalszy rozwój współpracy z klientami lokalnymi oraz w krajach UE;
- Kompleksowe i pełne rozpoznawanie potrzeb klienta;
- Prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim;
- Opracowywanie i składanie ofert handlowych;
- Realizacja założonych planów sprzedaży.
Twoje kompetencje:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 w mowie i piśmie- warunek konieczny;
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (preferowany poziom B2);
- Komunikatywność i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność pracy z klientem, zdolności negocjacyjne;
- Wytrwałość w dążeniu do celu;
- Komunikatywność, kreatywność i aktywność w działaniu;
- Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży B2B;
- Znajomość języka rosyjskiego mile widziana;
Chcemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + prowizja uzależniona od wyników);
- Profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia zawodowe;
- Możliwość awansu w strukturach firmy;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Prywatna opieka medyczna w Centrum Medycznym LUX MED;
- Dobrą atmosferę i młody dynamiczny zespół J
Prosimy o nadesłanie CV mailowo do HR Manager na adres yuliia.malezhyk@asstra.pl
-
AsstrA od ponad 25 lat jest niezawodnym partnerem na rynku usług logistycznych i transportowych. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące realizację międzynarodowych przewozów różnymi środkami transportu, organizację importu i eksportu, konsolidację, odprawę i ubezpieczenie ładunku. AsstrA dzisiaj to międzynarodowa spółka holdingowa działająca na rynku usług logistycznych. Łączna liczba pracowników – ponad 1000 osób. AsstrA jest obecna w 23 krajach Europy, WNP, Azji, Stanów Zjednoczonych.
Zakres obowiązków:
- Operacyjna obsługa klientów w międzynarodowym transporcie kontenerowym;
- Prowadzenie dokumentacji transportowej;
- Przygotowywanie ofert oraz negocjowanie stawek;
- Utrzymywanie rozwój relacji z klientami;
- Dbanie o wysoką jakość oferowanych usług transportowych i ich terminowość.
Profil idealnego kandydata:
- 2-letnie doświadczenie w samodzielnym realizowaniu zleceń w transporcie morskim;
- Znajomość rynku spedycji kontenerowej od strony armatora, przewoźnika i terminala;
- Znajomość dokumentacji oraz zagadnień związanych z frachtem morskim;
- Gotowość do nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Samodzielność, umiejętność pracy w grupie, aktywność, chęć podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy:
- Umowa o pracę na czas nieokreślony;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Elastyczny czas pracy;
- Prywatna opieka medyczna w Centrum Medycznym LUX MED;
- Innowacyjne projekty;
- Zróżnicowane szkolenia;
- Osobisty plan rozwoju;
- Imprezy integracyjne;
- Dodatkowy urlop w Szwajcarii na koszt firmy dla najlepszych pracowników;
- Urlop w dniu urodzin.
-
Main tasks:
- Procuring transport capacity for business needs;
- Building/maintaining effective relations with suppliers;
- Focus on contract part - sign contracts with supplier and be responsible for them;
- Negotiations with suppliers to achieve the best possible purchase;
- Arrange procurement and tender process;
- Support the business agenda with suppliers;
- Quality control of supplier services;
- Create, maintain and development of a supplier data base.
Requirements:
- Relevant experience (3 years in logistics company);
- Languages: English, Polish and Russian is a must;
- Good level of negotiation and presentation skills;
- Knowledge of the market, including innovation, price level, main players;
- Knowledge of procurement methodology;
- Self-motivation and energy;
- Result-oriented mindset.
We offer:
- Full time employment contract;
- Possibility of working remotely / home office (after a year of working in a company but can be negotiable);
- Private medical care after the probation period;
- Co-financing sport card;
- Integration events.