Ostatni etap przewozu towaru z portu lub stacji kolejowej do konsumenta ostatecznego wymaga dodatkowego wysiłku na rzecz Klienta, dlatego przy wieloetapowym schemacie dostawy ostatnia mila staje się powszechnym i właściwym rozwiązaniem dla zamawiających.
W trudnych chwilach ludzie się jednoczą. Pomimo szeregu ograniczeń związanych z sytuacją epidemiologiczną zamykanie granic i dystans społeczny przypomniał społeczeństwu jak ważna jest wzajemna pomoc.
Czym jest zaufanie i jak je zdobyć? Co oznacza zaufanie w biznesie? W ciągu ostatnich dziesięciu lat naukowcy i społeczeństwo zwracali baczną uwagę na kwestię zaufania w relacjach biznesowych, na istotę sukcesu partnerstwa i roli zaufania w tym procesie.
Europa i Unia Europejska to nie tylko Zachód. W kontekście przewozów drogowych warto pamiętać również o dużym potencjale eksportowo-importowym Europy Południowo-Wschodniej, w tym Półwyspu Bałkańskiego.
W realizacji każdego projektu logistycznego liczy się czas. W branży medycznej – szczególnie. AsstrA Polska Sp. z o.o. ma tego świadomość i aktywnie wspiera rozwój sektora medycznego.
Potwierdzeniem jakościowych usług w AsstrA jest zrealizowany w ostatnim czasie przez specjalistów z działu transportu lotniczego projekt transportu szczególnie wrażliwego ładunku, jakim są środki farmaceutyczne. Towar został dostarczony z Moskwy do Biszkeku (Kirgistan). Kluczowym wymaganiem klienta i głównym warunkiem mającym zapewnić bezpieczeństwo leków było ścisłe przestrzeganie odpowiedniej temperatury – od +10ºС do + 25ºС.