Lotnictwo pozostaje dochodowym i kapitałochłonnym przemysłem inżynieryjnym. W latach 2009-2019 przychody komercyjnych linii lotniczych każdego roku rosły o 5,3%.
Rok 2019 to koniec 10-letniej passy w branży motoryzacyjnej. Wojna handlowa między ChRL a USA wywołała spadek mocy produkcyjnych i pogłębiła spowolnienie gospodarcze w Chinach.
Części urządzeń elektrycznych z Chin do UE, środki farmaceutyczne z Belgii do Polski, czy też produkty kosmetyczne ze Stanów Zjednoczonych do Rosji. Usługi magazynowe są jednym z elementów rozwiązań logistycznych dla przedstawicieli różnych branż. W kwietniu 2020 r. grupa AsstrA-Associated Traffic AG otworzyła dla swoich Klientów własny magazyn w Polsce.
Przewozy drobnicowe LTL (Less Truck Load) stanowią jedną czwartą transportów towarowych na rynku europejskim. O tajemnicy sukcesu transportu drobnicowego i niuansach jego realizacji opowiada kierownik działu transportu drobnicowego w AsstrA, Justas Cibulskas.
Każdy kraj wyróżnia się własną wizytówką modową w postaci konkretnej marki związanej z danym regionem. Nie jest tajemnicą, że „ojczyzna” marki i punkty produkcyjne są często oddalone od siebie o setki i tysiące kilometrów.
Wagon moskiewskiego metra o długości 20 metrów, silnik samolotu pasażerskiego o wadze 6 ton, setki i tysiące części tramwajów miejskich. Zanim wymienione elementy staną się częścią transportu publicznego lub ciężarowego, muszą pokonać długą drogę.
Pilna przesyłka? Mały i wartościowy ładunek, który powinien być dostarczony jeszcze wczoraj? Specjaliści z grupy kapitałowej AsstrA-Associated Traffic AG znają rozwiązanie: ekspresowa dostawa.
Międzynarodowy dostawca usług transportowo-logistycznych AsstrA-Associated Traffic AG również chętnie poszerza swój portfel klientów o nowopowstałe podmioty gospodarcze. W kwietniu br. do grona kontrahentów AsstrA dołączyła rozwijająca się firma z branży kosmetycznej.
Przychody grupy kapitałowej w segmencie przewozów LTL za rok 2017 wyniosły około 640 tysięcy euro. Łączna waga wszystkich przewożonych ładunków przez ten czas wynosił 7,534 tony.