W dniach 4-7 czerwca bieżącego roku Monachium ponownie stało się atrakcją dla specjalistów ds. logistyki z całego świata. Targi Transport Logistic 2019 zgromadziły ponad 2300 firm z 63 krajów i 64 000 odwiedzających, zachowując tytuł „największego na świecie wydarzenia logistycznego”.
Grupa transportowo-logistyczna AsstrA-Associated Traffic AG po raz kolejny uczestniczyła w targach Transport Logistic 2019. Jak zauważa Dmitry Lagun, prezes AsstrA-Associated Traffic AG, zakres wydarzenia był niesamowity:
„To naprawdę najbardziej ambitne targi w świecie logistyki, którego żadna międzynarodowa firma nie może przegapić”.
Transport Logistic to miejsce spotkań firm logistycznych i ich potencjalnych Klientów, miejsce, w którym rodzi się przyszłość logistyki. Głównym przedmiotem dyskusji była wojna handlowa między Chinami a Stanami Zjednoczonymi, kryzys na rynku kierowców, Nowy Jedwabny Szlak, a także sposoby automatyzacji łańcuchów dostaw. Jak komentuje Vladislav Lagun, kierownik działu AsstrA USA, targi zostały zorganizowane na najwyższym poziomie z dbałością o każdy szczegół.
„W wyniku intensywnego networkingu udało nam się poszerzyć i umocnić kontakty zawodowe”.
Stoisko firmy przyciągnęło odwiedzających nie tylko jasnymi kolorami, ale także aktualnym hasłem „Connected by the New Silk Road”.
„Każda firma starała się być wyjątkowa. Komponent wizualny i wyrazisty design sprawiły, że stoisko grupy AsstrA stało się prawdziwym dziełem sztuki, które zrobiło wrażenie na każdym gościu”, komentuje Natalia Eremenco, dyrektor działu marketingu i sprzedaży.
Johannes Kubbutat, specjalista ds. sprzedaży dodaje: „Stoisko AsstrA wyróżniało się na tle innych. Zauważyli to zarówno Klienci, którzy przyszli na spotkanie, jak i goście wydarzenia. Spokojna i przyjemna atmosfera na stoisku przyczyniła się do przyjemnej i owocnej komunikacji ”.
W pierwszej piątce krajów-wystawców po Niemczech znalazły się: Holandia, Włochy, Belgia, Francja i Polska. Liczba wystawców z Chin podwoiła się, ponieważ chińskie firmy aktywnie poszukują partnerów w inicjatywie Nowego Jedwabnego Szlaku.
Ekaterina Karpovich, ekspert ds. rynku niemieckiego, dodaje:
„Byłam pod wrażeniem rozmachu, z jakim zostały zorganizowane targi. Wśród odwiedzających znaleźli się Klienci, przewoźnicy, linie żeglugowe, partnerzy kolejowi i lotniczy. Szczególnie miło zaskoczyła nas liczba potencjalnych Klientów, którzy dzięki obecnemu hasłu AsstrA „Connected by the new silk road” byli zainteresowani transportem kolejowym z Chin. Negocjacje zakończyły się powodzeniem, co z pewnością doprowadzi do zawarcia nowych umów i nawiązania silnych relacji biznesowych”.
Yulia Sadovodova, kierownik działu sprzedaży w zakresie logistyki projektowej i regionu DACH, dzieli się swoimi wrażeniami:
„Wyniki każdego wydarzenia można ocenić rok później lub nawet kilka lat po jego zakończeniu. Podczas targów w Monachium udało się nam nawiązać kontakt z wieloma Klientami. To dzięki pięknemu wystrojowi stoiska i miłej atmosferze”.
„Aby ocenić wyniki, potrzeba czasu, ale już teraz możemy śmiało powiedzieć, że w przypadku niektórych Klientów spotkanie w Monachium nie było ostatnim”, podsumowuje Marco Lakhmund, Kierownik ds. rozwoju kluczowych klientów i Country Manager dla regionu Beneluksu.