Klienci grupy kapitałowej AsstrA-Associated Traffic AG otrzymują nowoczesne i jakościowe międzynarodowe usługi transportowo-logistyczne. Aby spełnić wszystkie wymagania Klienta, AsstrA stale doskonali swoją ofertę. Digitalizacja procesów w zakresie usług transportu drogowego jest jednym z głównych celów grupy kapitałowej.
Country Manager AsstrA dla regionu Hiszpanii, Artur Antonin, komentuje:
„Transport drogowy jest jedną z korowych usług w grupie kapitałowej i cieszy się dużą popularnością wśród hiszpańskich Klientów. Dlatego też zespół AsstrA planuje skupić się na budowaniu możliwości transportu „po kole”, dzięki czemu eksperci grupy będą mogli zoptymalizować koszty transportu Klientów i zapewnić efektywne wykorzystanie pojazdów należących do AsstrA oraz do niezawodnych partnerów transportowych. Flota AsstrA składająca się obecnie z 20 nowoczesnych pojazdów jest aktywnie wykorzystywana na hiszpańskich drogach. Do końca bieżącego roku ilość własnych pojazdów w AsstrA wzrośnie do 50 aut. AsstrA zapewnia stabilne przepływy transportu drogowego, które umożliwiają Klientom rozszerzenie działalności, optymalizację kosztów transportu i logistyki oraz zaoszczędzenie cennego czasu na wysoce konkurencyjnym rynku Europy Zachodniej. Zaufanie i wysoka jakość to podstawowe czynniki sukcesu w biznesie.
Kiedy Twoi Partnerzy darzą Cię zaufaniem? Kiedy czują się bezpiecznie. Jak możesz pomóc swoim Partnerom poczuć się bezpiecznie? Digitalizacja usług i innowacyjne rozwiązania pomogą w osiągnięciu tego celu. Aplikacje i oprogramowania wdrażane w AsstrA umożliwiają Klientom korporacyjnym zarządzanie swoimi ładunkami i zapewniają, że ich ładunki są w dobrych rękach”, dodaje Artur Antonin.
Jedną z cyfrowych innowacji w transporcie drogowym, jaką AsstrA wprowadzi w ciągu kilku najbliższych miesięcy, będzie mobilna aplikacja Track & Trace. Umożliwi ona Klientom monitorowanie online ładunków i ciężarówek.
„W AsstrA wiemy, że bezpieczeństwo przewożonych towarów ma kluczowe znaczenie dla Klientów. Aby zmaksymalizować niezawodność transportu drogowego, AsstrA wkrótce wdroży nową aplikację mobilną o nazwie Track & Trace. Obecnie eksperci z grupy kapitałowej aktywnie testują nowe udogodnienie. Innowacyjna inicjatywa przyniesie wiele korzyści Klientom korporacyjnym. Partnerzy AsstrA zyskają przede wszystkim pełną kontrolę nad swoimi ładunkami. Wszystkie aktualne informacje o lokalizacji ładunku będą trafiały do nich w czasie rzeczywistym, co umożliwi wcześniejsze wprowadzanie ewentualnych zmian i pozwoli znacznie zoptymalizować planowanie. Dzięki Track & Trace Klienci AsstrA zaoszczędzą czas i pieniądze”, podkreśla Artur Antonin.
AsstrA testuje obecnie również inne narzędzie, które zostanie wkrótce uruchomione. Gabinet Dostawcy to specjalna platforma internetowa do zarządzania towarami i dostępnymi ciężarówkami AsstrA. Dedykowane oprogramowanie nie tylko usprawni i uprości pracę, ale także zapewni Klientom AsstrA kontrolę nad swoimi towarami. AsstrA definiuje na nowo transport drogowy.
Znaczna część przewozów drogowych w grupie korporacyjnej realizowana jest na europejskich szlakach transportowych. Ponieważ kierunek rozwoju biznesu AsstrA zależy w dużym stopniu od wymagań Klientów korporacyjnych, AsstrA jest obecna w Hiszpanii od wielu lat, aby być bliżej swoich Klientów. Najpopularniejsze usługi AsstrA na hiszpańskim rynku to transport drogowy FTL i LTL z / do Hiszpanii. Wszystkie te projekty zostaną w pełni zintegrowane z wyżej wymienionymi innowacjami cyfrowymi. Główne kierunki rozwoju to szlaki transportu drogowego między Niemcami, Włochami, Austrią, Belgią, Holandią i Francją.
Na powyższej siatce trade-lane Klienci AsstrA korzystają z kompleksowych i innowacyjnych usług transportu drogowego różnych rodzajów ładunków nawet od pojedynczej palety.
„Innowacyjne samochody ciężarowe wyposażone w technologie cyfrowe to gwarancja zaufania ze strony Klientów, którzy powierzają AsstrA transportów swoich ładunków, w tym drobnicowych, wartościowych, ciężkich, ponadgabarytowych, płynnych i sypkich, a także towary niebezpieczne, pojazdy silnikowe, zwierzęta hodowlane, szkło i stal. Hiszpańscy Klienci z branży chemicznej, transportowej, stalowej, kosmetycznej, a także celulozowo-papierniczej oraz motoryzacyjnej otrzymują kompleksowe, innowacyjne i profesjonalne usługi. Hiszpańskojęzyczni specjaliści AsstrA są gotowi podjąć wszystkie transportowe wyzwania ze strony Klienta. W grupie AsstrA rozumiemy, że digitalizacja to bezpieczeństwo”, podsumowuje Artur Antonin.