Julia Malezhyk
W dniach 26-27 października odbyła się V edycja targów online JOBICON. W tym roku do grona wystawców dołączyła międzynarodowa firma transportowo – logistyczna AsstrA-Associated Traffic AG.
Festiwal Pracy Jobicon to wirtualna przestrzeń do rozmowy między kandydatami i pracodawcami oraz okazja do wzięcia udziału w darmowych warsztatach i prelekcjach przygotowanych przez ekspertów. W tegorocznej edycji e-stoisko AsstrA-Associated Traffic AG cieszyło się dużym zainteresowaniem.
„W sumie zebraliśmy ponad 100 CV, a na przygotowane przez nas webinaria zapisało się 120 osób. Kandydaci mogli umówić się na rozmowę i doradztwo rekrutacyjne, aplikować na dostępne oferty pracy, ale też wziąć udział w wirtualnych warsztatach „Profil osobisty na Linkedin. Jak zainteresować rekrutera i zostać łowcą ofert pracy?” oraz „First impressions last! Pierwsze dni w nowej pracy - jak zadbać o dobre wrażenie?”. Wybierając tematykę webinarów, chcieliśmy dać jasny sygnał, że w naszej firmie, już od pierwszych dni, stawiamy na rozwój pracowników, inwestujemy w wiedzę i pomagamy w określeniu ścieżek kariery. Oferujemy szkolenia i przykładamy dużą uwagę do mentoringu”. – mówi Julia Malezhyk, People&Culture Manager, AsstrA.
„Festiwal Pracy Jobicon to dla nas nowy przystanek na mapie targów pracy. I chociaż brakuje nam bezpośredniego kontaktu z odwiedzającymi event, jak to odbywało się przed pandemią to, ze względu na międzynarodowy charakter naszej firmy, jesteśmy też doskonale przygotowani do uczestnictwa w formule online. Cieszy nas zainteresowanie naszym stoiskiem. To były bardzo wartościowe rozmowy na temat ścieżek kariery i możliwości jakie oferuje AsstrA i branża logistyczna.” – podkreśla Julia Malezhyk.
Autor: Aneta Kowalczyk.