Na każdym poziomie zarządzania, śledzone są inne wskaźniki. W przedsiębiorstwach posiadających magazyn (jako jednostkę główną), wskaźniki ustalone, mierzone i oceniane na magazynie są podstawą do analizy wskaźników śledzonych na wyższych szczeblach organizacji. Przykładowa struktura oczekiwań względem wskaźników śledzonych na różnych poziomach zarządzania:
Poziom Strategiczny (Zarząd, Dyrektorzy, top management) – gdzie powstają koszty, jaka jest ich struktura? Czy realizowane są cele strategiczne?
Poziom Taktyczny (Kierownicy działów/wydziałów, middle management) – czy firma realizuje cele taktyczne? W jaki sposób można poprawić/usprawnić procesy?
Poziom Operacyjny (Kierownicy / Brygadziści, first line management) – kto? Co? Jak? Kiedy? Gdzie? Obserwacja i korygowanie poszczególnych zadań w procesach.
Żeby menadżerowie odpowiedzialni za wyniki przedsiębiorstwa mogli ocenić stopień realizacji celów strategicznych oraz ich koszty, muszą mieć aktualne i rzetelne dane gromadzone i oceniane od poziomu operacyjnego.