Sukces w biznesie w dużym stopniu zależy od spotkań, które sprzyjają budowaniu lub nawiązywaniu osobistych relacji, wymianie informacji oraz tworzeniu i integracji nowych możliwości. Międzynarodowa grupa transportowo-logistyczna AsstrA-Associated Traffic AG doskonale rozumie daną zależność i aktywnie uczestniczy w licznych wydarzeniach branżowych.
Pod względem działań networkingowych ostatnie miesiące były szczególnie intensywne dla włoskiego działu grupy kapitałowej, gdzie specjaliści AsstrA z biura w Bergamo i innych oddziałów wzięli udział w kilku ważnych międzynarodowych wydarzeniach branżowych.
Pierwszym takim eventem były targi MADE expo, międzynarodowe spotkanie przedstawicieli branży konstrukcyjnej i budowlanej, które odbyło się w dniach 13-16 marca w Fiera Milano, Rho, Włochy. To jedna z najważniejszych europejskich imprez targowych w branży. Platforma ta łączy nowe pomysły i produkty w sektorze budownictwa, sprzyjając nawiązywaniu kontaktów na wysokim poziomie między kupującymi a dostawcami.
Alberto Rota, specjalista ds. sprzedaży z AsstrA Italy, podkreśla:
„Targi branżowe to bardzo praktyczny i efektywny sposób nawiązywania kontaktów z Klientami oraz wzmacniania współpracy. Udało nam się uzyskać duże zlecenia już na miejscu targów oraz kilka dni po wydarzeniu, co daje nam znaczące szanse na szybkie zbudowanie nowych relacji biznesowych. Co więcej, targi sprzyjają również budowaniu przyjaznego pierwszego wrażenia na Kliencie bez zbędnych formalności, które zazwyczaj towarzyszą rozmowom telefonicznym i e-mailom”.
Specjaliści AsstrA wzięli również udział w 8. edycji targów Made in Steel, które odbyły się w dniach 14-16 maja 2019 r. w Fiera Milano, Rho, Włochy. Najważniejsze targi przemysłu stalowego w Europie Południowej to zarówno konferencja, jak i wystawa: idealna równowaga między biznesem a debatą. Organizowane co dwa lata targi Made in Steel gromadzą pod jednym dachem kluczowych graczy z branży stalowej - od producentów po użytkowników.
Alberto Rota dzieli się swoją opinią na temat tego wydarzenia:
„Nasza wizyta na Made in Steel była naprawdę owocna. Wszystkie największe firmy z branży metalowej zgromadziły się w jednym miejscu, co pozwoliło nam na przeprowadzenie konstruktywnych rozmów w sposób, który nie jest możliwy przez telefon. Bezpośredni kontakt jest najskuteczniejszym sposobem uzyskania szczegółowych informacji o Kliencie, miejscach docelowych, potrzebach i wymaganiach”.
Nataliya Sheremetyeva, starszy specjalista ds. sprzedaży z AsstrA Italy, dodaje, że atmosfera na wystawie była bardzo przyjazna i sprzyjała rozmowom.
„Uczestnicy wydarzenia wykazali duże zainteresowanie usługami AsstrA. Byłam pod wrażeniem przede wszystkim wystawy Made In Steel, na której znalazły się stoiska największych graczy przemysłu metalurgicznego. Nawiązaliśmy wiele kontaktów z potencjalnymi Klientami oraz omówiliśmy możliwości biznesowe z niektórymi z naszych ważnych Partnerów”.
Ostatnim, jednak nie mniej ważnym wydarzeniem, było forum Industrial Valves Summit (IVS), które odbyło się w dniach 22-23 maja w Bergamo. Wydarzenie to, organizowane co dwa lata, ma na celu zgromadzenie wszystkich decydentów zaangażowanych w łańcuch dostaw branży metalurgicznej. IVS to forum, na którym liderzy branży mogą rozwiązywać problemy techniczne, wprowadzać pionierską technologię i dzielić się doświadczeniami.
Nataliya Sheremetyeva komentuje:
„Udział w wystawie pomógł nam przeanalizować potrzeby rynku, zrozumieć działalność naszych Partnerów i przeanalizować trendy rynkowe. Na podstawie otrzymanych informacji zespół AsstrA pracuje nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań logistycznych, które pozwolą zoptymalizować i przynieść nowe korzyści Klientom AsstrA.
Wierzę, że uczestnictwo w wystawach daje niesamowitą możliwość rozwoju relacji z Klientami. Rozpoczęliśmy już współpracę z częścią Partnerów, dla których specjaliści AsstrA zaproponowali optymalne schematy dostaw. Analizujemy także możliwość zaprezentowania AsstrA z własnym stoiskiem na jednej z wystaw transportowych we Włoszech”.