- 4 Mln km
- 1 360 Wykonanych zleceń
- 55 Kluczowych trade-lanes
- 138 Klientów korporacyjnych
- 139 Niezawodnych podwykonawców
Obsługa ładunków w terminalach kolejowych
Międzynarodowa grupa kapitałowa AsstrA-Associated Traffic AG oferuje kompleksowe usługi transportowe i logistyczne niezbędne do zorganizowania transportu towarów z wykorzystaniem przyspieszonych pociągów kontenerowych.
Eksperci AsstrA analizują potrzeby Klienta, właściwości ładunku i na ich podstawie oferują optymalne warunki magazynowania i transportu towarów. Dzięki ścisłej współpracy ze stacjami kolejowymi, firmami transportowymi, magazynami i innymi niezawodnymi partnerami w różnych krajach AsstrA oferuje wysoki poziom serwisu.
Więcej informacji
-
-
Klienci AsstrA otrzymują kompleksową obsługę ładunków w terminalach kolejowych:
- dostawa do stacji i wysyłka ładunku,
- transport drogowy „od drzwi do drzwi”,
- przeładunek,
- obsługa i magazynowanie towarów,
- kontrola bezpieczeństwa i monitorowanie lokalizacji towarów,
- odprawa celna tranzytowa,
- usługi ubezpieczenia ładunku,
- wydanie listu przewozowego na stacji,
- reprezentowanie interesów Klienta przed osobami trzecimi.
-
Types of vehicles
Description
Length m, Width m, Height m, Internal volume m³
Weight Limit, t
Container ship
Designed to transport various types of containers.
9 m, 2.4 m, -, 20/30/40/45 feet
24
Do wykonywania kolejowych przewozów towarowych wykorzystywane są specjalne pociągi i kontenery kolejowe wszelkiego rodzaju modyfikacji. Nasi doświadczeni pracownicy pomagają dobrać dostosowany transport w zależności od potrzeb klienta i specyfiki ładunku. Specjaliści AsstrA opracowują zarówno monomodalne, jak i multimodalne schematy przewozu, z wykorzystaniem transportu kolejowego, lotniczego, morskiego, i samochodów, w tym samym czasie, z Chin do Polski cennik transportu jest niewielki.
-
Każdego dnia zespół AsstrA zapewnia jakościową obsługę ładunków na największych stacjach kolejowych. Doświadczeni eksperci grupy kapitałowej uwzględniają właściwości przewożonych towarów, analizują indywidualne potrzeby Klienta, wytyczają optymalną trasę transportu z Chin do krajów Azji Środkowej, krajów WNP, krajów bałtyckich i Europy.
-
- Wieloletnie doświadczenie w branży. Grupa kapitałowa AsstrA zajmuje się transportem kolejowym od ponad 20 lat. Wszystkie rozwiązania i sugestie ekspertów w zakresie obsługi ładunków są potwierdzone doświadczeniem w odbiorze, wysyłce i obsłudze ładunków w różnych terminalach kolejowych.
- Indywidualne podejście. Każdy Klient grupy transportowo-logistycznej AsstrA otrzymuje profesjonalną obsługę ze strony doświadczonych profesjonalistów. Kompleksowe usługi obejmują pełny łańcuch odbioru i wysyłki towarów w różnych terminalach.
- Niezawodność i bezpieczeństwo. AsstrA-Associated Traffic AG zawiera umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za przewożone ładunki z limitem 3 000 000 EUR na każde zdarzenie ubezpieczeniowe. Usługi ubezpieczeniowe zapewniają sprawdzeni partnerzy ze Szwajcarii - Zurich Versicherungs-Gesellschaft AG (Zurich Insurance Company Ltd), Basler Versicherung, Aktiv Assekuranz.
-
Firma AsstrA uwzględnia zmiany w lokalnych i międzynarodowych przepisach dotyczących usług spedycyjnych, a także kontroluje zgodność z normami sanitarnymi dotyczącymi magazynowania, obsługi i transportu różnych rodzajów towarów. Dzięki doświadczeniu i wysokim kwalifikacjom zespół AsstrA zapewnia szybką i jakościową obsługę ładunków w międzynarodowych terminalach kolejowych.
Ograniczenia w zakresie kolejowego transportu towarów dotyczące:
wagi:
- waga ładunku przewożonego w 20-stopowym kontenerze – 20 000 kg;
- waga ładunku przewożonego w 40-stopowym kontenerze – 20 000 - 25 000 kg.
rozmiaru i wagi:
- do transportu przyjmowane są ładunki pakowane na paletach (120 x 80 cm, 1500 kg) lub w skrzyniach;
- transport ładunków ciężkich (cewki stalowe, sprzęt) jest zabroniony przez większość operatorów kolejowych.
Inne ograniczenia:
- Transport ładunków niebezpiecznych (ADR) chińską koleją jest zabroniony.
- Towary objęte embargiem nie są akceptowane.
- Eksportowa odprawa celna musi być przeprowadzona na stacji odjazdu pociągu.
- Importowa odprawa celna nie jest dozwolona na stacjach granicznych, a wyłącznie w miejscu przeznaczenia.
- Liczba kontenerów w pociągu: 41 x 40` lub 82 x 20`.
Sprzęt wykorzystywany przez operatorów pociągów przyspieszonych:
- 20` w parach (wysyłka ładunku w tym rodzaju kontenera nie jest możliwa ze wszystkich stacji);
- 40`, 40` HC;
- 40`, 45` RC – oferowany jedynie przez niektórych operatorów;
- 20` OT, 40` OT - oferowany jedynie przez niektórych operatorów.
-
Eksperci AsstrA oferują następujące usługi w zakresie przeładunku z / na polskich stacjach kolejowych:
- Małaszewicze (terminal) - dystrybucja ładunków do Niemiec, Czech, Rumunii, na Węgry i na Słowację;
- Warszawa (terminal) - dystrybucja ładunków do Niemiec, Czech, Rumunii, na Węgry i na Słowację.
Eksperci AsstrA oferują następujące usługi w zakresie przeładunku z / na niemieckich stacjach kolejowych:
- Duisburg (terminal) - dystrybucja do innych miast w Niemczech, Belgii, Anglii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii;
- Hamburg (terminal) - dystrybucja do innych miast w Niemczech, Belgii, Anglii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii;
- Monachium (terminal) - dystrybucja do innych miast w Niemczech, we Włoszech, Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech;
- Norymberga (terminal) - dystrybucja do innych miast w Niemczech, we Włoszech, Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech, we Francji, Hiszpanii.
Na dworcach kolejowych w Duisburgu, Hamburgu, Norymberdze, Monachium, Małaszewiczach, Warszawie i Łodzi AsstrA świadczy następujące usługi:
- importowo-eksportowa odprawa celna,
- odprawa celna tranzytowa,
- rejestracja dokumentów przewozowych,
- dostawa transportem drogowym „od drzwi do drzwi” (FCL, LCL),
- przeładunek zgodnie ze schematem „kontener-magazyn-plandeka”.
Na dworcach kolejowych w Małaszewiczach, Warszawie i Łodzi są również świadczone usługi naprawy kontenerów.