Przygotowaliśmy dla przewoźników centrum wcześniejszego zawiadomienia, które pomaga w informowaniu w punkcie odprawy celnej o przybyciu towaru. System elektronicznego zawiadomienia automatycznie wypełni również wszelkie niezbędne dokumenty przewozowe i celne.
Świadczymy usługi w przypadkach:
- Załadunku towaru na terenie Unii Europejskiej i przybyciu na granicę z Unią Celną. Kierowca powinien zgłosić się biura AsstrA w Magdeburgu, Koroszczynie lub Kuźnicy. Pracownicy AsstrA przekażą potrzebne dokumenty do Centrum EPI i poinformują kierowcę o nadanym numerze ewidencyjnym EPI (UNEPI). Opłata za usługę jest rozliczana na miejscu bez podpisywania umowy.
- Przewoźnik podpisuje z Centrum EPI umowę o świadczeniu usług EPI. Przewoźnik powinien zapewnić przesłanie w odpowiednim czasie kompletu dokumentów do Centrum EPI. Opłata za usługi będzie rozliczana w formie przelewu na rachunek bankowy, zgodnie z protokołem wykonanych usług.
Więcej informacji
-
- BLYSKAWICZNA INFORMACJA
W każdej chwili mogą Państwo sprawdzić, gdzie znajduje się towar. Informacje zwrotne otrzymają Państwo zaraz po dostarczeniu lub odprawie przesyłki. Pozwoli to dokładnie oszacować, kiedy towar pojawi się na miejscu przeznaczenia i udzielić precyzyjnych informacji o terminie dostawy kontrahentom, co z pewnością korzystnie wpłynie na Państwa wierzytelność.
- BEZPIECZEŃSTWO
Większa kontrola nad dostawami, pozwoli skutecznie przewidywać i planować dystrybucje. Elektroniczne wypełnienie dokumentów, spowoduje automatyzację procesów oraz wyeliminuje ryzyko popełnienia błędu w dokumentacji.
- ZWIĘKSZENIE PŁYNNOŚCI DOSTAW
Automatyzacja procesów, większa kontrola nad załadunkami, z pewnością pozytywnie oddziałuje na upłynnienie dostaw.
- BLYSKAWICZNA INFORMACJA
-
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu:
tel.: +48 83 3752278
fax.: +48 83 2752501tel.: +48 85 722 47 37
fax.: + 48 85 663 17 64