Coroczny rozwójhandlu międzynarodowego i wzrostwolumenu kolejowego ruchu kontenerowego stwarzają nowe perspektywy i wyzwania dla dostawców usług logistycznych. Zawarcie długoterminowych umów w zakresie obsługi przepływów kontenerowych jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju międzynarodowej grupy kapitałowej AsstrA.
W związku z tym 28 grudnia 2018 r. AsstrA-Associated Traffic AG zawarła umowę ze zjednoczeniem państwowym „Koleje Białoruskie” dotyczącą pokrycia kosztów transportu. Podpisana umowa pozwala na bezpośrednie opłacenie tras tranzytowych biegnących przez Republikę Białorusi.
Zawarcie umowy poprzedziły długie negocjacje z przedstawicielami Kolei Białoruskich. Partnerskie firmy logistyczne muszą spełnić rygorystyczne wymagania. Dział operacyjny ds. transportu kolejowego AsstrA wykazał pełną zgodność ze wszystkimi warunkami.
„Podpisana umowa przyczynia się do dalszego rozwoju serwisuw segmencie transportu kolejowego i daje możliwość świadczenia Klientom usług najwyższej jakości w korzystnych cenach. Brak pośredników w procesie opłaty kosztów przewozowych pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze Klienta.
Korzyści płynące z podpisanej umowy były widoczne już po krótkim czasie. Zespół ekspertów AsstrA przygotował atrakcyjną ofertę handlową, wygrywając w ten sposób niełatwy przetarg prowadzony przez jedno z największych przedsiębiorstw przemysłowych w Rosji. Usługa jest popularna na rynku, dlatego też obecni i (co ważne!) nowi Klienci AsstrAmogli skorzystać zserwisujuż klika tygodni po podpisaniu umowy. Jednym z priorytetów AsstrA jest dalszy rozwój transportu kolejowego. Obecnie można wykorzystać w tym celu również potencjał eksportowy Republiki Białoruś”, komentuje Andrey Sulla, Zastępca dyrektora operacyjnego ds. transportu kolejowego w AsstrA-Associated Traffic AG.
Oprócz bezpośredniej umowy z Białoruskimi Kolejami grupa kapitałowa podpisała podobne kontrakty z kolejami Federacji Rosyjskiej, Ukrainy i Kazachstanu, zapewniając tym samym swoim Klientomstały tranzyt towarów przez terytoria tych krajów. Należy pamiętać, że mówimy nie tylko o granicach lądowych, ale także o tranzycie przez porty.