Popyt na opony wciąż rośnie, ponieważ czynniki zewnętrzne i niezadowalający stan dróg wpływa na ich zużycie.
Szczegółowo
Więcej informacji
-
- opony do samochodów osobowych,
- opony do samochodów ciężarowych,
- opony rowerowe
- opony motocyklowe.
-
- kryty van,
- długi pojazd,
- manipulator.
W celu optymalizacji kosztów logistycznych przy przewozie ładunków masywnych do przewozu opon, oprócz pojazdów drogowych, wykorzystujemy również statki morskie.
-
- Dzięki plandece opony przewożone ciężarówkami z nadwoziem skrzyniowym są chronione od słońca i deszczu.
- Przy transporcie opon z dętką, dętki posypuje się talkiem.
- Dodatkowe elementy, takie jak nakrętki, adaptery do pompowania czy wentyle pakowane są oddzielnie.
- Taśmy na obręcz są transportowane w opakowaniach od 5 do 20 sztuk.
-
- Do transportu wykorzystywane są samochody ciężarowe lub całkowicie zabudowane metalowe furgonetki.
- Ciśnienie powietrza w oponach zostaje zredukowane nawet o 25%.
- Opony są układane na paletach po 4-8 sztuk na palecie.
- W nadwoziu opony są rozmieszczane w zależności od promienia koła.
- Do załadunku i rozładunku, ze względu na bezpieczeństwo, wydajność i oszczędność towaru, używane są manipulatory.
- Praktycznym sposobem transportu opon jest ułożenie ich w przestrzeni ładunkowej poziomo na boku. W przypadku transportu w pozycji pionowej opony są zabezpieczane pasami.
-
- Podczas transportu z otwartą naczepą lub ciężarówką burtową opony są chronione przed opadami atmosferycznymi i promieniowaniem ultrafioletowym.
- Podczas transportu opony w nadwoziu pojazdu są bezpiecznie mocowane paletami.
- Powierzchnie wewnętrzne są sprawdzane przed załadunkiem pod kątem czystości.
- W razie potrzeby na życzenie Klienta dostępne jest dodatkowe opakowanie opon.