Vladislav Lagun
Wraz ze zbliżającymi się świętami zapotrzebowanie na usługi logistyczne systematycznie rośnie, osiągając wzrost na poziomie 2-5% w porównaniu z innymi miesiącami w roku. Szczególny wzrost popytu obserwuje się w sektorach FMCG, mody i urody oraz technologii zaawansowanych. Międzynarodowa firma AsstrA oferuje elastyczne rozwiązania logistyczne, aby wesprzeć swoich klientów w tym okresie.
Jak co roku w okresie od września do listopada w AsstrA rośnie zapotrzebowanie na transport, ponieważ klienci przygotowują się do świątecznej sprzedaży. Kluczowe trasy logistyczne obejmują Europę, Chiny, Azję Południowo-Wschodnią oraz kraje WNP, przy rosnącym zainteresowaniu przesyłkami z Ameryki Północnej i Turcji. Stąd AsstrA organizuje regularne dostawy produktów FMCG, artykułów chemicznych i zabawek dla dzieci, uwzględniając indywidualne potrzeby i wymagania klientów, zapewniając przy tym elastyczność i niezawodność świadczonych usług.
– Peak logistyczny wymaga nie tylko wysokiego poziomu usług, ale także zdolności do szybkiego reagowania na zmiany. W tym okresie w pełni angażujemy się w optymalizację wolumenów i zasobów operacyjnych, choć rynek jest bardzo dynamiczny w porównaniu nawet do analogicznego okresu w latach poprzednich. Dzięki strategii dywersyfikacji bazy dostawców nasi klienci skutecznie radzą sobie z sezonowymi wyzwaniami i osiągają założone cele – mówi Vladislav Lagun, Chief Commercial Officer.
Zespół ekspertów AsstrA wdraża kompleksowe strategie – od planowania po monitorowanie i kontrolę ładunków w czasie rzeczywistym. Globalna sieć partnerów oraz optymalizacja tras umożliwia efektywne zarządzanie dużymi wolumenami i gwarantuje terminową realizację dostaw, nawet w najbardziej intensywnych miesiącach.
Na szybko zmieniającym się rynku przejrzystość i niezawodność mają szczególne znaczenie w sektorze B2B, gdzie liczy się każdy szczegół. AsstrA pozostaje zaufanym partnerem logistycznym, oferując spersonalizowane rozwiązania, które pomagają klientom sprostać świątecznym wyzwaniom.