Volker Schoeffel
Andrzej Iwanow-Kołakowski
Natalia Eremenco
Vladislav Lagun
Kamila Rynkiewicz
W dniach 31.05-02.06, po przymusowej przerwie z powodu stanu zagrożenia epidemicznego, odbyły się targi SIL Barcelona 2022. Tegoroczna 22. edycja zgromadziła przedstawicieli łańcucha dostaw z Europy, Afryki, Ameryki, Azji i Oceanii. Zespół AsstrA zadebiutował w roli wystawcy na rynku hiszpańskim, przeprowadzając serie spotkań networkingowych.
W przodującym wydarzeniu w sferze logistyki, transportu, intralogistyki i łańcucha dostaw w Europie Południowej wzięło udział ponad 12 000 uczestników z 81 krajów w celu networkingu oraz wymiany wiedzy i innowacji w kluczowym dla gospodarki sektorze. W ciągu trzech intensywnych dni wystąpiło również 314 prelegentów, którzy poruszyli kwestie cyfryzacji i zrównoważonego rozwoju.
– Z uwagi na wzrost zapotrzebowania klientów z Półwyspu Iberyjskiego w zakresie logistyki projektowej, a także przewozów FCL, FTL, frachtu lotniczego i dostaw ekspresowych, AsstrA weszła na rynek hiszpański. Udział w targach SIL Barcelona stanowił więc świetną okazję do nawiązania nowych współprac, spotkań z już obecnymi partnerami oraz promocji pełnej gamy rozwiązań logistycznych. Debiut zaliczam do udanych. Stoisko zostało przygotowane z dbałością o każdy detal. Myślę, że w przyszłym roku możemy śmiało pomyśleć o zamówieniu większej powierzchni wystawienniczej – mówi Volker Schoeffel, kierownik oddziału w AsstrA Forwarding Spain S.L.
– AsstrA z roku na rok poszerza ekspansję geograficzną na nowe rynki europejskie. Nasza strategia zakłada rozwój usług transportu morskiego i lotniczego oraz wzmocnienie pozycji z zakresu przewozów drogowych. W tym celu postanowiliśmy otworzyć biura w głównych hiszpańskich ośrodkach logistycznych: Madrycie i Walencji. Półwysep Iberyjski położony jest na przecięciu śródziemnomorskiego i atlantyckiego korytarza transportowego, dzięki czemu filia będzie mogła obsługiwać klientów również z Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu – dodaje Andrzej Iwanow-Kołakowski, dyrektor regionalny AsstrA dla regionu UE.
– Uczestnictwo w targach to wyjątkowa okazja, aby być bliżej klienta. To również powód do zbudowania silnego ducha zespołu. Każdy członek firmy powinien rozumieć koncepcję pracy zespołowej i wspólnie dążyć do osiągnięcia celów biznesowych – podkreśla Natalia Eremenco, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w AsstrA.
– SIL to ciekawe wydarzenie zrzeszające specjalistów z Hiszpanii, regionu Morza Śródziemnego i Ameryki Łacińskiej, oferujących i świadczących zdywersyfikowane usługi logistyczne. W tegorocznej edycji dominowali przedstawiciele usług transportowych i telematyki – zaznacza Vladislav Lagun, dyrektor handlowy w AsstrA.
– Organizacja udziału w targach zagranicznych była sporym wyzwaniem, niemniej jednak współpraca z organizatorami wydarzenia oraz firmą projektującą i budującą stoisko przebiegła bezproblemowo. Nasze stoisko zwracało uwagę, wyróżniając się na tle innych wystawców. Udział w takiego rodzaju eventach zawsze się opłaca, ponieważ spełnia cele zarówno wizerunkowe, jak i handlowe – podsumowuje Kamila Rynkiewicz, starszy specjalista ds. marketingu w AsstrA.
Autor: Kamila Rynkiewicz.