Po sukcesie zimowej konferencji biznesowej i z potrzeby kontynuowania tradycji spotkań z pracownikami w celu omówienia strategicznych tematów dotyczących rozwoju firmy, zorganizowana została letnia edycja wydarzenia - AsstrA Viva. Summer Edition.
29 lipca 2021 r. firma transportowo-logistyczna AsstrA-Associated Traffic AG ponownie zgromadziła online zespoły z 22 krajów.
Na słuchaczy i uczestników wydarzenia czekały informacje o nowych rozwiązaniach wdrażanych w firmie. Prelegenci przedstawili ambitne plany i wymienili doświadczenia z branży logistycznej. Podczas spotkania podsumowano wyniki firmy z pierwszego półrocza, aktualne plany rozwoju AsstrA, a także strategię na lata 2022-2024.
Karina Budinskaya
- Celem wydarzenia jest przekazanie w interesujący sposób zespołowi AsstrA informacji o kolejnych krokach w tworzeniu firmy oraz pokazanie, w jaki sposób strategia będzie realizowana. Dzięki aplikacji każdy z pracowników mógł na bieżąco zadawać pytania prelegentom. Nie mniej ciekawe było czytanie odpowiedzi udzielanych przez uczestników. Każdy z występujących śledził pytania i odpowiadał podczas swojej sesji lub bezpośrednio na czacie. To było super! - mówi Karina Budinskaya, dyrektor centrum szkoleniowego w AsstrA.
Konferencję otworzyli dyrektorzy firmy. Tematem pierwszego bloku była strategia 2022-2024: AsstrA – Global Logistics Service Provider. Dyrektorzy podzielili się planami i strategią rozwoju firmy na kolejne trzy lata. W dalszej części program AsstrA Viva. Summer Edition obejmował wystąpienia, prezentacje i debaty eksperckie na następujące tematy: Production Leap, polityka motywacyjna firmy, szkolenia zawodowe oraz Leadership.
Sven Matthes
Po raz pierwszy w konferencji wziął udział Sven Matthes, Zastępca Dyrektora Generalnego.
- To było bardzo ciekawe wydarzenie. Wspaniale było zobaczyć zespół AsstrA z wielu stron świata, który dzięki technologii zgromadził się w jednym miejscu. Pouczający okazał się hybrydowy format i treść konferencji. Podobał mi się sposób komunikacji online z publicznością. Mniej prezentacji - więcej interaktywności. Wierzę, że cel został osiągnięty - podsumował Matthes.
608 pracowników AsstrA zarejestrowało się w aplikacji mobilnej Event.rocks. W oparciu o platformę korporacyjną uczestnicy zadawali pytania prelegentom w czasie rzeczywistym, wymieniali się wiadomościami, zdjęciami oraz oglądali transmisję na żywo.
- Moderowałam blok dyskusyjny numer 4” Szkolenia zawodowe”. Wybraliśmy nietypowy format prezentacji – debatę. Zadaniem uczestników była argumentacja za jedną z przedstawionych tez oraz dyskusja z oponentem. Było to bardzo emocjonujące doświadczenie. Czasami chciałam zabrać głos i postawić się za jedną ze stron, ale zachowałam neutralność :) Mogę śmiało powiedzieć, że zaprosiłam do dyskusji zespół marzeń. Dziękuję kolegom, którzy poparli niekonwencjonalny pomysł debaty i wykazali się inspirującym zaangażowaniem - podsumowała Karina Budinskaya.