Oddział AsstrA w Polsce 7 sierpnia obchodził 20-lecie działalności. Od 2001 r. polska filia rozrosła się z trzyosobowej grupy pasjonatów do dwustuosobowego, wyspecjalizowanego zespołu w ośmiu lokalizacjach. Jako dostawca usług 4PL planuje, koordynuje i kontroluje procesy logistyczne, oferując Klientom rozwiązania szyte na miarę.
W ciągu 20 lat istnienia AsstrA Polska otworzyła biura w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, agencje celne w Kuźnicy, Koroszczynie i Białymstoku. Biuro w Małaszewiczach na wschodzie kraju znajduje się przy kolejowym terminalu przeładunkowym i uzupełnia ofertę produktową firmy o przewozy intermodalne. Natomiast własny magazyn z miejscem uznanym do odpraw celnych w miejscowości Błonie położonej 35 km od stolicy kraju optymalizuje procesy logistyczne dla Klientów AsstrA.
Andrzej Iwanow-Kołakowski
– Zaczynaliśmy od małego biura. Dziś jesteśmy obecni w najważniejszych kolejowych, morskich i drogowych punktach logistycznych w Polsce. Położenie oddziałów w centralnej części Europy Środkowo-Wschodniej oraz dobra infrastruktura komunikacyjna ułatwia organizację tranzytów do europejskich zakątków – mówi Andrzej Iwanow-Kołakowski, dyrektor regionalny AsstrA dla regionu UE.
Komunikacja interpersonalna, formowanie efektywnych zespołów oraz innowacyjnego środowiska pracy wciąż pozostają fundamentalnymi wartościami AsstrA. Zbudowane na zaufaniu relacje wewnątrz firmy znajdują odzwierciedlenie w procesie tworzenia wartości dla Klientów.
– Sytuacja na rynku światowym wpływa na zmianę utartych schematów i szukaniu nowych technologicznych rozwiązań. Pracujemy nad strategią transformacji. Wdrażamy narzędzia, które zautomatyzują procesy biznesowe, zachowując jednocześnie równowagę między ich wykorzystaniem a indywidualnym podejściem oraz kształtowaniem długotrwałej relacji z Klientami i Partnerami – podkreśla Andrzej Iwanow-Kołakowski.