AsstrA w dalszym ciągu wzmacnia pozycję na arenie międzynarodowej. W Stanach Zjednoczonych w czerwcu 2020 pojawiło się nowe biuro w Tampie. Zespół z Florydy specjalizuje się w transporcie drogowym wewnątrz Ameryki, wspierając projekty eksportowe i importowe „od drzwi do drzwi” dla Klientów korporacyjnych prowadzących działalność w USA.
Stanley Maljers
– Niezwykle ważne było uruchomienie naszej działalności w Stanach z profesjonalnym zespołem. Pracownicy biura Tampa mają 25-letnie doświadczenie w branży transportowej oraz logistycznej, a także są chętni do interakcji z Klientami i dostawcami usług transportowych z USA. Dzięki ścisłej współpracy z kolegami z Europy, krajów WNP i Azji z niecierpliwością czekamy na rozwój i wdrożenie innowacyjnych transatlantyckich łańcuchów logistycznych – komentuje Stanley Maljers, kierownik oddziału AsstrA w Tampie.
Biuro Tampa specjalizuje się w logistyce „one-stop-shop”. Klienci firmy korzystają z szerokiej gamy usług logistycznych na terenie USA:
- przewozy całopojazdowe i drobnicowe,
- dostawa w kontrolowanej temperaturze,
- cross-docking, pakowanie i przepakowywanie,
- zarządzanie transportem,
- usługi maklerskie,
- dostawa na „ostatniej mili”,
- całodobowe śledzenie przesyłek za pośrednictwem platform MacroPoint i FourKites.
Travis Aldridge
– Dziś AsstrA to globalna platforma, na której budowane są silne relacje z dostawcami usług transportowych. To główny składnik efektywnej operacji logistycznej. Dlatego niezależnie od lokalizacji Klienci mają pewność, że korzystają z jakościowych usług – komentuje Travis Aldridge, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju AsstrA Trans Inc.
Sieć przewoźników partnerskich firmy jest strategicznie budowana wokół głównych portów i wyjść kolejowych. Pełen wgląd w proces transportowy oraz nowe, amerykańskie możliwości przewozów drogowych umożliwiają kontrolę każdego aspektu dostawy ładunku.