Made in China to od dawna utarte stwierdzenie wskazujące na kraj pochodzenia produktu. Chińskie samochody, tekstylia, tkaniny i elektronika użytkowa zalały światowe rynki konsumpcyjne. Potwierdzeniem błyskawicznego tempa podboju areny międzynarodowej są relacje biznesowe między Państwem Środka, krajami WNP i Europą szacowane na setki miliardów euro z każdym nowym sezonem.
Od początku XXI wieku Republika Chińska rozbudowywała infrastrukturę morską, stając się pewnym uczestnikiem i konkurentem w branży morskiej. Lokalne fabryki, zlokalizowane w pobliżu portów morskich i rzecznych, codziennie wysyłają produkty do Rosji, Niemiec, Holandii, Grecji i innych krajów. Porty we Władywostoku, Nachodce, Petersburgu, Pireusie oraz Hamburgu również zbudowały mechanizm nieprzerwanej pracy z portami chińskimi. Obecnie 40% światowego transportu morskiego realizuje Państwo Środka.
Fracht morski z Chin to opłacalny i przyjazny dla środowiska sposób dostawy, gdy firma sprawuje pełną kontrolę nad każdym etapem transportu. Akceptowane są ładunki o dowolnej masie i wymiarach. Dla wygody Klientów zespół AsstrA w Szanghaju oferuje kompleksowe usługi kontenerowe, które obejmują pre-carriage i on-carriage, a także dokumentację przewozową i celną.
Andrej Zaitsev
Według Andreja Zajtseva, zastępcy dyrektora operacyjnego ds. transportu morskiego, ładunek jest w bezpiecznych rękach dzięki personelowi i ekspertom w swojej dziedzinie na każdym odcinku trasy: – Na trasach z Chin AsstrA oferuje pełen zakres usług, takich jak nadzór i wsparcie transportu przez pracowników firmy w Chinach, a także w kraju, do którego dostarczany jest ładunek.
AsstrA od wielu lat współpracuje z międzynarodowymi liniami żeglugowymi oraz pracuje według ustalonego schematu z dostawcami chińskimi. Zapotrzebowanie na transport z i do Chin rośnie z roku na rok, ponieważ ten rodzaj transportu ma dużą ładowność.
– Klienci korporacyjni ufają usługom morskim, świadczonym przez AsstrA. Liczby mówią same za siebie: w 2020 roku dostarczyliśmy ponad 13 600 TEU na trasach do Chin, co stanowi +45% w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku – podsumowuje Andrej Zaitsev.