Przestępny rok 2020 okazał się zupełnie inny od wszystkich poprzednich lat. Zdominowany przez pandemię odmienił zwykłe, codzienne życie.
Wprowadzone ograniczenia oraz nowe warunki wpływają na wymuszone lub spontaniczne poszukiwanie alternatywnych rozwiązań. W ciągu ostatnich 366 dni nastąpiła drastyczna zmiana w przestrzeni cyfrowej. Tradycyjne konferencje offline, wystawy, spotkania i inne wydarzenia zaczęły odkrywać nowe modele interakcji. Konferencja biznesowa AsstrA Viva w styczniu 2021 nie była wyjątkiem. Wydarzenie rokrocznie podsumowuje wyniki minionego roku, wyznacza trendy na nadchodzący rok i nagradza najlepszy pracowników na podstawie ich wyników.
Ekaterina Snegirova
„Życie się zmieniło, więc coroczna konferencja nie mogła już odbywać się w formacie offline. Trzeba było wymyślić świeże i niekonwencjonalne rozwiązanie, aby zebrać zespół z dwudziestu krajów, zjednoczyć kolegów w sieci i zainspirować do ambitnych planów – mówi Ekaterina Snegirova, zastępca dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w zakresie marketingu. – Aby zebrać zespół w jednym miejscu, uruchomiono korporacyjną aplikację Event.rocks, w której zarejestrowało się 755 uczestników. Pracownicy wymieniali się wiadomościami, zdjęciami, a co najważniejsze na żywo śledzili przebieg konferencji”.
Hasło wydarzenia Let's Go Digital, Let's Do Quality nie zostało wybrane przypadkowo. Rok 2021 definiowany jest jako rok przejścia na poziom wysokiej jakości obsługi i wdrażania produktów cyfrowych. Strategia jakości jest istotna dla dalszego rozwoju biznesu w nadchodzących latach. Koncepcja ta była omawiana i sukcesywnie wdrażania w ciągu 2 dni konferencji.
Program AsstrA Viva 2021 obejmował wystąpienie zaproszonego futurologa z Copenhagen Institute for Future Studies (CIFS) na temat trendów w logistyce, wykład doktora psychologii na temat inteligencji emocjonalnej, a także zdalne połączenia i prezentacje tematyczne kilkunastu speakerów AsstrA z różnych biur.
Dmitrij Pshenichnyj
Zdaniem Dmitrija Pshenichnego, Key Account Managera w AsstrA, wydarzenie zostało zorganizowane na nowym, profesjonalnym poziomie. „Nowoczesne technologie komunikacyjne, kreatywność i entuzjazm współpracowników sprawiły, że wydarzenie było barwne i niezapomniane. Uczestnicy, zarówno online, jak i offline, omawiali ze speakerami kwestie, które budziły niepokój pracowników AsstrA. To było całkowite zanurzenie się w przestrzeni cyfrowej”.
Digitalizacja i jakość to wygoda oraz korzyści dla Klientów korporacyjnych i Partnerów transportowych AsstrA. Rok 2020 był impulsem do natychmiastowego przejścia do pracy online, udowadniając tym samym, że przyszłość należy do technologii. Grupa kapitałowa codziennie pracuje nad jakością usług i stopniowo zbliża się do celu, jakim jest zdobycie pozycji jednego z 10 największych dostawców logistycznych w Europie.