Rok 2020 i zmiany w systemie pracy na zawsze zapiszą się na kartach historii. Zwykłe codzienne sprawy nabierają fundamentalnego znaczenia. Chęć spotkania z bliskimi czy wieczorny spacer po parku jest wart więcej niż nowoczesny gadżet lub element garderoby z najnowszej kolekcji. Dziś bijemy brawa dla lekarzy, a zdrowie stawiamy na pierwszym miejscu.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na wyroby medyczne. Przełożyło się to na wzrost liczby zleceń transportowych. Międzynarodowa grupa kapitałowa AsstrA-Associated Traffic AG do każdego projektu związanego ze zwalczaniem pandemii podchodzi ze zwiększoną odpowiedzialnością. W końcu chodzi o ludzkie życie.
W maju tego roku grupa AsstrA dostarczyła części do sprzętów medycznych. Klient korporacyjny, producent zaawansowanych urządzeń diagnostycznych, zlecił pilną organizację transportu części zamiennych z Niemiec do Rosji. Po opracowaniu schematu dostawy Klient wybrał najkorzystniejszą opcję dotyczącą terminu i kosztów. Komponenty dla sprzętów medycznych ważące 3 tony dostarczono transportem drogowym.
„Biorąc pod uwagę przeznaczenie ładunku, Klient przedstawił szereg obowiązkowych warunków transportu:
• czas dostawy nieprzekraczający 3-4 dni,
• dwóch kierowców,
• monitoring przewożonego ładunku za pomocą GPS.Zaplanowany termin dostawy wpłynął na złożoność projektu. Te trzy, cztery dni obejmowały przygotowanie dokumentacji eksportowej, tranzytowej i celnej”, – o szczegółach projektu mówi Lyubov Sakharova, specjalista ds. obsługi klienta w AsstrA.
Zadeklarowane przez zamawiającego części do urządzeń rentgenowskich zostały dostarczone z niemieckiego Espelkamp do Sankt Petersburga w ciągu trzech tygodni. Dzięki pracy zespołowej przedstawicielstwa AsstrA w Niemczech i w Rosji sprzęt dostarczono w rekordowym czasie 48 godzin zamiast wymaganych 96.
„To zadanie zabrzmiało jak wyzwanie, z którym zespół AsstrA poradził sobie celująco. Klient dokonał oceny zwiększając liczbę przyszłych zleceń”, – dodaje Lyubov Sakharova.