Portal Przewoźnika (PP) – to platforma internetowa do dystrybucji zamówień między przewoźnikami. Spedytorzy AsstrA lokują zamówienia w PP, które nie są dostępne na innych stronach ani giełdach.
PORTAL PRZEWOŹNIKA TO:
- Szybkie wyszukiwanie ładunków: 500 nowych zamówień dziennie.
- Czat ze spedytorem pozwala szybko wyjaśniać szczegóły zamówienia online.
- Oszczędność czasu na codziennym informowaniu o dyspozycji pojazdów*.
- Skrócony czas przestoju przy załadunku i rozładunku: pracownicy magazynu są z wyprzedzeniem informowani o przybyciu samochodów*.
- Wykluczenie sytuacji spornych: dzięki śledzeniu obie strony posiadają te same informacje*.
- Planowanie budżetu z osobistym harmonogramem płatności (funkcja w fazie rozwoju).
Aby zarejestrować się na Portalu Przewoźnika, należy wypełnić formularz elektroniczny.
MORE INFORMATION
-
Cele Portalu Przewoźnika
Głównym celem stworzenia i integracji Portalu Przewoźnika jest automatyzacja, poprawa jakości i przejrzystości pracy dostawców transportu i grupy AsstrA-Associated Traffic AG.
Dzięki automatyzacji rutynowych operacji i integracji systemów, Portal Przewoźnika zwiększa efektywność procesów biznesowych, redukuje koszty i zwiększa produktywność personelu partnera transportowo-logistycznego. Optymalizuje to wykonywaną pracę, poprawia dokładność i szybkość powtarzalnych działań, tworząc dodatkowe możliwości planowania adaptacyjnego. Partnerzy transportowi otrzymują informacje o ofertach frachtu z AsstrA wraz z odpowiednimi dokumentami elektronicznymi. Dostęp do danych o zamówieniu jest możliwy w dowolnym miejscu na świecie z dowolnego autoryzowanego urządzenia.
-
Korzyści płynące z korzystania z Portalu Przewoźnika
AsstrA oferuje partnerom transportowym korzystanie z Portalu Przewoźnika w celu optymalizacji procesów biznesowych związanych z zaopatrzeniem i zarządzaniem zamówieniami
OFERTA ŁADUNKOWA:
- Ładunki od wszystkich specjalistów AsstrA z różnych działów i regionów obecności grupy kapitałowej.
- Dostęp do wszystkich aktualnych towarów Klientów.
- Wprowadzanie stawek i danych dotyczących pojazdu w czasie rzeczywistym.
- Wygodne planowanie wykorzystania floty dzięki dostępowi do zaplanowanych załadunków.
- Potwierdzenie zamówienia „jednym kliknięciem”.
- Ręczne wprowadzenie informacji o dostępnych środkach transportu i automatyczny dobór dostępnych ładunków.
- Automatyczny wybór ładunków na kurs powrotny z AsstrA.
ZARZĄDZANIE CZASEM I REDUKCJA KOSZTÓW:
- Brak wiadomości SPAM i zbędnej korespondencji, szczegóły zamówienia są wprowadzane / zmieniane automatycznie.
- Korzystanie z aplikacji mobilnej Track&Trace w przypadku braku GPS.
- Integracja monitoringu GPS z Portalem Przewoźnika, skrócenie czasu zmiany statusów.
- Bezpieczne przechowywanie wszystkich danych na serwerach.
- Osobiste zarządzanie dostępem pracowników do portalu.
- Szybki czat ze specjalistą AsstrA.
PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI I RAPORTOWANIE:
- Raporty o zrealizowanych przewozach.
- Wystawianie faktur za zrealizowane przesyłki.
- Przejrzysty harmonogram płatności.
Zapraszamy do korzystania!
Zachęcamy do zadawania pytań i śledzenia newsów w komunikatorach:
ŚLEDŹ APLIKACJĘ MOBILNĄ DLA KIEROWCÓW
Zaprojektowany do śledzenia trasy transportu i przesyłania danych o aktualnych współrzędnych i ważnych informacjach.
Pobierz tutaj:
-
Głównym celem stworzenia i integracji Portalu Przewoźnika jest automatyzacja, poprawa jakości i przejrzystości pracy dostawców transportu i grupy AsstrA-Associated Traffic AG.
Dzięki automatyzacji rutynowych operacji i integracji systemów, Portal Przewoźnika zwiększa efektywność procesów biznesowych, redukuje koszty i zwiększa produktywność personelu partnera transportowo-logistycznego. Optymalizuje to wykonywaną pracę, poprawia dokładność i szybkość powtarzalnych działań, tworząc dodatkowe możliwości planowania adaptacyjnego. Partnerzy transportowi otrzymują informacje o ofertach frachtu z AsstrA wraz z odpowiednimi dokumentami elektronicznymi. Dostęp do danych o zamówieniu jest możliwy w dowolnym miejscu na świecie z dowolnego autoryzowanego urządzenia.
-
AsstrA oferuje partnerom transportowym korzystanie z Portalu Przewoźnika w celu optymalizacji procesów biznesowych związanych z zaopatrzeniem i zarządzaniem zamówieniami
OFERTA ŁADUNKOWA:
- Ładunki od wszystkich specjalistów AsstrA z różnych działów i regionów obecności grupy kapitałowej.
- Dostęp do wszystkich aktualnych towarów Klientów.
- Wprowadzanie stawek i danych dotyczących pojazdu w czasie rzeczywistym.
- Wygodne planowanie wykorzystania floty dzięki dostępowi do zaplanowanych załadunków.
- Potwierdzenie zamówienia „jednym kliknięciem”.
- Ręczne wprowadzenie informacji o dostępnych środkach transportu i automatyczny dobór dostępnych ładunków.
- Automatyczny wybór ładunków na kurs powrotny z AsstrA.
ZARZĄDZANIE CZASEM I REDUKCJA KOSZTÓW:
- Brak wiadomości SPAM i zbędnej korespondencji, szczegóły zamówienia są wprowadzane / zmieniane automatycznie.
- Korzystanie z aplikacji mobilnej Track&Trace w przypadku braku GPS.
- Integracja monitoringu GPS z Portalem Przewoźnika, skrócenie czasu zmiany statusów.
- Bezpieczne przechowywanie wszystkich danych na serwerach.
- Osobiste zarządzanie dostępem pracowników do portalu.
- Szybki czat ze specjalistą AsstrA.
PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI I RAPORTOWANIE:
- Raporty o zrealizowanych przewozach.
- Wystawianie faktur za zrealizowane przesyłki.
- Przejrzysty harmonogram płatności.
Zapraszamy do korzystania!
Zachęcamy do zadawania pytań i śledzenia newsów w komunikatorach:
ŚLEDŹ APLIKACJĘ MOBILNĄ DLA KIEROWCÓW
Zaprojektowany do śledzenia trasy transportu i przesyłania danych o aktualnych współrzędnych i ważnych informacjach.
Pobierz tutaj: